הדרך אל ההצלחה רצופה בקשות פשוטות. אז למה זה כל כך קשה לנו? ואיך אפשר להניח לקושי הזה ולבקש בהנאה שמובילה להגשמה?

את ה"לא" כבר יש לכם
אנחנו נמנעים מלבקש בקשות פשוט כדי לא לשמוע "לא". הפחד מדחייה. אז מה דעתכם על הרעיון המהפכני הבא? את ה"לא" כבר יש לכם. הרבה לפני שביקשתם, בלי שביקשתם, בזמן שנמנעתם. העולם לא יודע מה אתם רוצים או צריכים ולא מגיב!
רק כשתבקשו, תתחיל האפשרות לשמוע "כן", וגם אם תשמעו "לא" תגלו שהוא "לא עכשיו" או "לא אני" לא כזה שאפשר להתגלגל איתו קדימה ולגלות, מי כן, או מתי כן.

ההצלחה של הקמפיין שלכם תלויה באופן קריטי באופן שבו אתם מתייחסים לבקשת הבקשות שלכם.

עיקרון המסר: 3-7 חשיפות עד לפעולה
הסטטיסטיקה מראה שהאנשים שאליהם אתם פונים ויצטרפו למימון הפרויקט שלכם, "זקוקים" ל-3 עד 7 חשיפות אל המסרים הקשורים בפרויקט. בפרק הזמן הזה הם יקבלו החלטות על סכום המימון, המתנה שייבחרו או פשוט יחכו שיום חיוב האשראי שלהם יעבור ותתפנה להם מסגרת. חשוב שתחשפו ותשתפו את הפרויקט באמצעות כל הכלים העומדים לרשותכם בתדירות של לפחות שני מסרים ביום, בערוצים שונים.

מסרים ובקשות משולבים
1. הציפו את ערך הפרויקט והחשיבות שלו לפני שאתם מבקשים מהקהל להצטרף למימון שלו.

2. בכל פניה שלכם בבקשה לקדם את המימון השאירו פתח ליצור איתכם קשר, ולשאול אתכם שאלות.

3. הומור תמיד עוזר... השתמשו בו, בעיקר אם אתם מתחילים להרגיש "נודניקים"... כי אתם לא!

4. השתמשו בכל הערוצים העומדים לרשותכם וצרו פניות ישירות ואישיות בטלפון ובמייל

הרגע האחרון: הרגע שמניע לפעולה
הנטיה הטבעית של המקדמים שלכם תהיה לחכות לרגע האחרון. הם עסוקים, רוצים לראות מה קורה, או פשוט "לא מגיעים לזה". מצד שני, נקיטת פעולה מיידית היא בעלת חשיבות גבוהה גם למקדמים וגם לכם. למה? פשוט כי למקדמים יש אפשרות להיות מעורבים בתהליך הגיוס ומעודכנים בהתקדמות היצירה והעובדה שהם מגדילים את גיוס המימון של הפרויקט, יש ערך רב עבורכם ביצירת באזז להמשך המימון.

איך תפעלו?
לפני השקת הקמפיין עירכו לכם את רשימות הקהילות שלכם ואופן הפניה אליהם, התחילו בקהלים הקרובים אליכם ביותר, "קהילת השבט" של חברים ובני משפחה, והיעזרו בהם להפיץ למעגלים נוספים ורחוקים יותר. ועד הקהילות המתאימות ביותר למסרים ולתוכן הפרויקט. בכל פעם שאתם פונים, שימרו על מיקוד המסרים שלכם, היו יצירתיים ובידקו את האפקטיביות שלכם.

1. ספרו על כוונתכם להעלות קמפיין כשבוע לפני החשיפה שלו, בהודעות מייל או בפייסבוק, ובעיקר שתפו בהתרגשות שלכם.

2. בקשו מהמקדמים הפוטנציאליים שלכם לנקוט פעולה מיידית, ושתפו אותם בערך של פעולה כזו.

3. עירכו רשימה של כל מי שאמר לכם שהוא מתכנן לקדם את המימון ועדיין לא מופיע ברשימת המקדמים.

4. פניה ממוקדת בימים האחרונים אל אלה שבאמת מחכים לרגע האחרון, בסגנון: נותרו רק 72 שעות

הסוד הגדול: בקשה אחת בכל פעם, מאה בקשות ביום

בקשה אחת ברורה תוכל לעזור למקבל ההחלטה שמולכם לקבוע האם הוא נענה לבקשה בחיוב או בשלילה. ריבוי בקשות ישאיר אתכם עם תוצאות חלקיות או ללא תוצאה מבלי שתהיה לכם אפשרות לדעת או לזהות מה יקדם אתכם לקבל תגובות חיוביות.
הפיצו את הקמפיין ובקשו בקשות רבות ככל שניתן, בכל יום.