מזל טוב! בשעה טובה הקמפיין הסתיים בהצלחה. רגע אחרי שפתחת שמפניה לחגוג, מגיע ה"יום שאחרי" שכולל את תהליך מימוש המתנות וקבלת הכספים.
לפנייך כל המידע על התהליכים והפעולות שעלייך לבצע על מנת להשלים את תהליך הגיוס והתקשורת עם המקדמים בעוצמה. אנו ממליצים לקרוא בעיון למענך ולמען המקדמים שיבקשו לקבל ממך מידע.

מה הדבר הראשון שעלי לעשות בסיום הקמפיין?

  1. הדבר הראשון והחשוב ביותר שעליך לעשות בסיום הקמפיין הוא לחגוג את ההצלחה ולאמר "תודה".
  2. ההצלחה שלך נולדה בזכות מאמצים והשקעה שלך ובזכות התנופה הגדולה של שיתוף הפעולה עם המקדמים שלך. חשוב לשתף אותם בחוויית ההגשמה שלך, בתהליך ובהתרגשות שלך. מומלץ לשלוח 24 שעות לאחר סיום הקמפיין מסר "תודה" לכל המקדמים באמצעות מערכת העדכונים, ולפרסם את חגיגת ההצלחה גם בכל הפלטפורמות בהן חשפת ופרסמת את הקמפיין

מה קורה במערכת לאחר שהקמפיין מסתיים?

  1. עם תום תקופת הגיוס ביום האחרון בחצות, נעלם כפתור הקידום ובמקומו תופיע הודעת הצלחה. מרגע זה לא ניתן להצטרף לרשימת המקדמים של הקמפיין.
  2. פעולת הסליקה של כרטיסי האשראי של כל המקדמים מתבצעת במהלך היום העוקב של מועד סיום הקמפיין.
  3. בסוף היום, כל המקדמים אשר פעולת הסליקה של כרטיסם תקינה, יופיעו בטאב "מקדמים" בעמדת הניהול שלך ולצד שמם יופיעו פרטיהם האישיים המאפשרים לך ליצור איתם קשר ישיר לנייד או במייל, ותופיע גם הכתובת אליה עלייך לשלוח את המתנות.
  4. מקדמים אשר העסקאות שלהם לא נקלטו ו/או נדחו על ידי חברת האשראי בתהליך הסליקה, מקבלים הודעה על כך אוטומטית מהמערכת ובה גישה ישירה אל עמוד הסליקה להשלמת התהליך.
  5. מקדמים אלה לא מופיעים ברשימת המקדמים עד לאחר חידוש העסקה והסליקה בפועל. לתשומת ליבך! פעולות חידוש העסקאות על ידי מקדמים מעדכנות את רשימת המקדמים הזכאים למתנה. העדכון מתבצע במשך 30 יום.
  6. אנו ממשיכים לגבות את הכספים במשך 30 יום ואף יוצרים קשר עם המקדמים על מנת לסייע להם בתהליך. חשוב לא לפנות אל המקדמים הללו ישירות ולגבות מהם עצמאית את התשלום כיוון שהדבר מסיר אותם מרשימת המקדמים באתר ומרשימת התפוצה למסרים העתידיים שלכם.

מה קורה עם הכספים שנצברו?

  1. הכספים שנצברו עבורכם במערכת ונסלקו בפועל מועברים אלינו מחברת האשראי לאחר 31 יום ממועד סיום הקמפיין.
  2. הכספים בקיזוז עמלת האתר, יועברו אליך לאחר 14 ימים ממועד זה (כלומר: 45 ימים).
  3. כספים שנצברו בעסקאות תשלומים, יועברו אל היוצר בהתאם לפריסת התשלומים שביקש המקדם. סכומים אלה יופיעו בדו"ח המסכם שנשלח אל היוצר.
  4. על מנת לקבל את הכספים במועד עליך להעביר אלינו את הסכם העברת הכספים חתום למייל support@jumpstarter.co.il. ההסכם נמצא כאן
  5. במידה וברצונך להעביר את הכספים לחשבון נאמנות ו/או לחשבון שאינו על שמך, עלייך לתאם אתנו את הנושא ולגבות את המהלך בתצהיר המאשר את הפניית הכספים לצד ג'. למידע נוסף בעניין זה שלח/י פניה ל- support@jumpstarter.co.il
  6. בכל פניה של מקדם אלייך בענייני חיוב אשראי חשוב להפנות אותו אל צוות התמיכה של האתר בטלפון: 052-8359050 או לפניה במייל לכתובת support@jumpstarter.co.il
  7. במועד העברת הכספים יועברו אלייך במייל דו"ח סיכום גיוס מעודכן וחשבונית מס על סכום עמלת האתר.

מי מפיק חשבוניות למקדמים ומתי?

  1. יוצר הקמפיין (אתה) מפיק את החשבוניות לכל המקדמים עבור סכום הקידום המלא. סכום זה כולל מע"מ עבור מי שמנהל עוסק מורשה או חברה בע"מ.
  2. אנחנו מעבירים לך חשבונית על עמלת האתר במקביל להעברת הכספים.
  3. החשבונית עבור עמלת האתר, תופק על שם החשבון אליו הועברו על ידנו הכספים, בלבד.
  4. במידה ואינך מנהל/ת עסק מול הרשויות (עוסק מורשה, חברה בע"מ, עמותה, חל"צ או עוסק זעיר) עלייך להיוועץ ביועץ מס או רואה חשבון לפני קבלת הכספים כיצד להתנהל אל מול רשויות המס.

מתי אקבל את הפרטים של המקדמים למשלוח המתנות?

  1. 24 שעות לאחר סיום הקמפיין יופיעו הפרטים האישיים של המקדמים במערכת הניהול שלך בטאב "מקדמים".
  2. המערכת מאפשרת לך לייצא קובץ אקסל של רשימת המקדמים המלאה או למיין את הרשימה בפילוח לפי מתנות ולהפיק קובץ אקסל עבור כל סיווג שבחרת.
  3. במהלך תקופת הגיוס לא יופיעו פרטים אישיים של המקדמים במערכת שלך, מתוך שמירה על מדיניות הפרטיות של האתר. יש לך אפשרות ליצור איתם קשר באמצעות שליחת הודעה אישית במערכת ההודעות של האתר.
  4. חשוב לדעת! אינך רשאי/ת לצרף את המקדמים לרשימת התפוצה שלך במערכות דיוור ללא הסכמתם המפורשת. פעולה זו יכולה לחשוף אותך לתביעות ספאם. עלייך להציע למקדמים להצטרף ולאפשר להם לבחור אם לעשות זאת.

עד מתי עמדת ניהול הקמפיין עומדת לרשותי?

  1. עמדת הניהול עומדת לרשותך כל זמן שהאתר פעיל עבור קמפיין שהסתיים בהצלחה בלבד.
  2. המידע בעמדת הניהול זמין לך למימוש המתנות, ליצירת קשר ישיר עם המקדמים באופן אישי או במערכת העדכונים עבור כל המקדמים במרוכז.
  3. עמדת הניהול תישאר זמינה גם כאשר תזניק/י ובעתיד קמפיין חדש.

כיצד אשמור על קשר עם המקדמים עד מימוש המתנות?

  1. מומלץ וחשוב לשמור על קשר עם המקדמים גם אחרי סיום הקמפיין ולעדכן אותם בהתקדמות שלך בהגשמת הפרויקט ומימוש המתנות
  2. במערכת הניהול בטאב העדכונים ניתן גם לשתף את כל המקדמים באירועים נוספים המתרחשים סביב הפרוייקט ולהתייחס אליו כבלוג.
  3. כל עדכון מגיע אל תיבת המייל של המקדמים ויש להם אפשרות להסיר את עצמם מלקבל את ההודעות באופן עצמאי.
  4. בסיום הקמפיין תצוגת עמוד שלך משתנה ובכניסה לעמוד יופיעו העדכונים שלך. חשוב להשתמש במערכת העדכונים כבלוג לתקשורת רציפה עם המקדמים עד תום מימוש המתנות, ואפילו אחרי.

מה עלי לעשות אם יש לי עיכוב במימוש המתנות?

  1. במקרה של עיכוב במימוש המתנות או שינוי מועדים של אירועים עליהם התחייבת במסגרת הקמפיין חשוב לשלוח עדכון לכל המקדמים.
  2. ככל שתתמיד/י לשמור על קשר רציף עם המקדמים, כך שיהיו מעורבים וערים לתהליך, הודעה על עיכוב במימוש המתנות לא תתקבל כהפתעה או הפרה מצידך.
  3. יחד עם זאת עלייך לפעול ככל שניתן על מנת לממש את המתנות במועדן. עיכוב במימוש המתנות עלול לגרור אחריו ביטולים על ידי המקדמים.

אם יש לך שאלה שלא מצאת לה מענה, נשמח לשמוע ממך וכמובן לעדכן את המידע הרלוונטי עבור כל היוצרים.
לקבלת מענה לשאלה שלך: צוות התמיכה: 052-8359050 או במייל: support@jumpstarter.co.il

בהצלחה במימוש הפרויקט והמתנות,
ולהתראות בקמפיין הבא,

צוות JUMPSTARTER