יובל אברמוביץ' שיתף את חבריו בפרויקט חדש שהעלה אצלנו באתר, והגשים את צבירת תקציב היעד תוך פחות משלושה ימים. מה שעבור רוב האנשים היה מופיע כמעצור, הפך אצל יובל מהר מאוד להזדמנות ולמאיץ פעילות.

הרציונאל ברור, הקמפיין ממשיך לרוץ ובחמישים ומשהו הימים שנותרו אפשר להעניק את ההזדמנות להצטרף אל קהילת המקדמים לעוד מאות אנשים.

יובל פנה אל המקדמים של הפרויקט ושיתף אותם לאן עוד ניתן לפתח את הפרויקט שלו והציב יעד חדש של 150 אלף שקלים. עם התקציב החדש יוכל יובל להעמיד יחסי ציבור בארץ ובעולם, לצרף אל הצוות עורכת מהשורה הראשונה, ולהפיק מוצר בסטנדרטים הגבוהים והראויים ביותר.
שיתוף הפעולה של המקדמים מעורר השראה. כך נוצרת קהילה סביב יצירה, ויובל משכיל להעצים אותה מתוך ידיעה ברורה שהרוח הזו נושבת ישירות אל תוך היצירה שלו.


לוח התוצאות של הקמפיין

קמפיין גיוס מימון מן ההמון הוא תמיד הרבה יותר מכסף. היוצר זוכה לשמור על 100% מזכויות היוצרים שלו ביצירה וליצור באופן עצמאי ללא תכתיבים חיצוניים. דבר נוסף וחשוב לו זוכה היוצר היא קהילה שמשמשת רוח גבית חזקה ליוצר ליצור בהצלחה. הקהילה הזו הופכת להיות חלק בלתי נפרד מהיצירה שבקמפיין בפרט ומהיצירות של היוצר בכלל. כוחה של הקהילה יהיה תמיד גדול מכוחו של האחד.

ההישגים אינם מסתכמים כאן. כל יוצר שגייס מימון מן ההמון יודע שנפתחות הזדמנויות שלא ציפה להן. העשיה שלו מקבלת חשיפה הרבה מעבר ליכולתו לנהל או לממן.

כולנו רוצים להיות חלק מהצלחה. פרויקט שמצליח לגייס את תקציב היעד תוך פחות משלושה ימים מאפשר לנו להיות חלק ממנה הרבה מאוד זמן.