קביעת תקציב היעד מהווה אחד מיסודות הקמפיין. התקציב הזה צריך לכסות את ההוצאות שלכם, להיות הגיוני ונתפס עבור הגולשים שיבקרו בעמוד שלכם כך שיהפכו להיות מקדמים פעילים בקהילה מעורבת.

מהן ההוצאות שלכם?
על מנת לדעת כמה כסף נדרש לכם על מנת לממן ולממש את הפרויקט, עליכם לענות על שלוש שאלות:
1. מהן ההוצאות שלי למימוש הפרויקט?
2. מהן סך כל ההוצאות ההכרחיות למימוש הפרויקט?
3. מהם מקורות המימון הנוספים העומדים לרשותכם?

מענה על שאלות אלה דורש מכם לערוך בדיקה מעמיקה של העלויות וההוצאות הנדרשות למימוש היצירה. ההוצאות שאנחנו מתייחסים אליהן הן אך ורק ההוצאות המשולמות לספקים.

בדיקה כזו תסייע לכם בהמשך לקבוע את תקציב היעד. ליצור שקיפות מלאה מול המקדמים על אופן השימוש בתקציב. המקדמים יעריכו מאוד את היכולת שלכם לנהל עימם דיאלוג פתוח. אין זה אומר שתגישו או תפרסמו דו"ח הוצאות, כלל וכלל לא. הכוונה, שתהיינה לכם תשובות לשאלות המקדמים שתקופת הקמפיין.

יכולות הגיוס שלכם
אלמנט חשוב נוסף בקביעת תקציב היעד שלכם הוא המארג האנושי בסביבת הפרויקט. JUMPSTARTER אינה מכונת קסמים לגיוס כספים. ההצלחה שלכם תלויה רבות במעגלים האנושיים הסובבים אתכם ואת הפרויקט, ברשת ומחוצה לה. החברים, המשפחה, חברי הרשת, החברים של החברים שלכם. הם אלה שייחשפו ראשונים אל הפרויקט, וחשוב שתניעו אותם לקדם את מימון הפרויקט בכספם ולהפיץ את הקמפיין אל המעגלים שלהם.

קמפיין מעניין בעל ערך, יכול לגרום גם לאנשים שאינם מכירים אתכם לקדם אותו. גם מתנות מדליקות יכולות לגרום לאנשים לקדם את הפרויקט על מנת לזכות בהן בלבד.

"מאחורי הקלעים"
אנחנו ממליצים שתקימו צוות פעיל ומחויב לפרויקט. זו יכולה להיות קבוצה סגורה מאחורי הקלעים או קבוצת ווטצאפ. חשוב שתאפשרו לחברי הצוות לשוחח ביניהם, לפעול יחד ולהניע סיעור מוחות פעיל להצלחת הקמפיין. אתם המנוע של הקבוצה, יש ערך רב שתפעילו את חברי הקבוצה בתקופת הקמפיין. חברי הצוות יכולים להיות המקור ליצירת מומנטום בגיוס ובאזז לקמפיין!

מהו תקציב היעד שלכם?
לאחר שסכמתם את הסכום שנדרש לך למימון הפרויקט, ובחנתם את יכולות הגיוס שלכם. זיהיתם את קהילות היעד והערכתם את רמת המעורבות שאתם יכולים לצפות מהחברים בכל קהילה, תוכלו לקבוע, מהו תקציב היעד שברצונכם לגייס. ככל שתדייקו בקביעת תקציב היעד, כך תהליך גיוס המימון שלכם יהיה נכון ומדוייק יותר.

תקבעו את תקציב היעד בסכום הנמוך ביותר

שמאפשר לכם להשלים את הפרויקט

ולממש את היעדים שלכם.