כל הגולשים בפלטפורמה, מגיעים אליה לאחר שנחשפו לקישור לעמוד קמפיין שמשך אותם לבקר בו. אבל מה גורם להם להחליט להפקיד בו את כספם ולהצטרף לקהילת המקדמים שלו?
מכל כיוון שבדקנו את המוטיבציה של הגולשים להפוך למקדמים, נשארנו עם 4 סיבות בלבד. כמובן, שיש כאלה שמניעות אותם יותר מסיבה אחת.

לפניכם פרופיל המניעים של המקדמים:

(1) זיקה אל הפרויקט או אל יוצריו:
היכרות אישית עם יוצר הקמפיין או מעורבות אישית בפרויקט מניעה על פי רוב את הגולשים הראשונים שמבקרים בקמפיין ונמצאים במעגלים הראשונים והקרובים בחייו של יוצר/ת הקמפיין.

(2) חלק מקהילה:
מקדמים רבים מעידים כי מצאו עניין להצטרף לקהילה של יוצר הפרויקט או לחזק את הקשר שכבר קיים ביניהם. החיבור אל קהילת הפרויקט מאפשר לקבל עדכונים על התקדמות הפרויקט, לחבור לחברי קהילה נוספים ולעיתים גם להשפיע ולהיות מעורבים בתהליך הבאת הפרויקט לעולם.

(3) מתנות מדליקות:
מתנות מדליקות הן כמו הזדמנות מסחרית עבור חלק מהגולשים. זה יכול להיות כי הם יהיו הראשונים ליהנות מתוצרי הפרויקט, או שיש להם אפשרות לרכוש מתנה בלעדית במהדורה מוגבלת. מחיר מוזל של תוצרי הפרויקט, שיהיו יקרים הרבה יותר לאחר יציאתו לעולם. המוטיבציה ליהנות מרווח משמעותי משפיעה גם על הסכום אותו יפקידו המקדמים.

(4) רווח אישי:
המקדמים שרואים "רווח אישי" בקידום מימון הפריקט הם על פי רוב אלה שמעורבים ביציאת הפרויקט לאור או שמצאו בתמהיל המתנות, מתנה המעניקה רווח אישי, כמו למשל קבלת קרדיט חשוב, או הזדמנות ליהנות מחוויה או מעורבות שלא ניתן לרכוש או להשיג בדרך אחרת.

מקדמים יקרים, כשאתם מגיעים אל עמוד הקמפיין שימו לב שיש לכם אפשרות לבחור מספר מתנות וכמות משתנה מכל מתנה.
קמפיינרים יקרים, כשאתם בונים את עמוד הקמפיין, שימו לב שיצרתם מתנות מתאימות לכל מניעי המוטיבציה.

התבוננו במתנות וחישבו לרגע, האם אתם הייתם מתלהבים לקדם את מימון הפרויקט, שלכם?