כל מי שבוחר לקדם מימון של פרויקט בכספו, עושה זאת מטעמיו האישיים. בבסיס ההחלטה להפוך למקדם, עומדים אחד או יותר מהמניעים הבאים:
הראשון: עניין אישי ברעיון או ביצירה ולדעת הכסף מגיע ישירות אל היוצר.
השני: יכול להיות בגלל שיש ברשימת המתנות מתנה מדליקה או כדאית
המניע השלישי הוא: ההזדמנות להיות חלק מקהילה שמעורבת במימוש היצירה
הרביעי: למקדם יכול להיות רווח אישי מהצלחת הקמפיין.
בוודאי! ניתן לקדם פרויקטים מכל מקום בעולם, ובכרטיסי אשראי בינלאומיים.
האחריות להגן על זכויות היוצרים ביצירה היא שלך. במידה וקיים לדעתך חשש שחשיפת הפרויקט בעמוד קמפיין באתר, תיצור אפשרות של פגיעה כלשהי בזכויות היוצרים שלך, עלייך לשקול את פרסומו ולהתייעץ עם גורם מקצועי בנושא זכויות יוצרים.
לא. JUMPSTARTER לא שותפה בפרויקטים, וגם לא בהפקתם, איננו מקבלים זכויות או אחוזים מהיצירה, או מהצלחתה העתידית.
הפלטפורמה מיועדת ומעודדת יצירה עצמאית, וחופש היצירה וההכנסות העתידיות שייכות ליוצרי הקמפיינים בלבד.
העמלה שאנו גובים משתנה בהתאם למסלול הגיוס:
בשני מסלולים הגיוס, (קבוע וגמיש), בגיוס של 100% ומעלה מתקציב היעד, העמלה הינה 9% בלבד.
במסלול גיוס גמיש במידה וגויס סכום חלקי תעמוד העמלה על סך של 12% בלבד.
לכל הסכומים יש להוסיף מע"מ כחוק
כל מי שמפקיד כסף בעמוד הקמפיין, עבור פרויקט, מקדם את המימון שלו.
מכאן כל מי שמעניק סכום כסף לקידום מימון של פרויקט, איננו תורם, או תומך, או מלווה, או משקיע,
אלא מקדם בכספו את האפשרות של היוצר להוציא את הפרויקט לעולם.

כן, כל שנדרש הוא שיהיה ברשותך כרטיס אשראי בתוקף, וחיבור תקין לאינטרנט.
כן, ניתן לבחור כל שם שתרצו בעת ההרשמה, ולבצע את הקידום באמצעותו. השם שתימסרו לרישום החשבונית בעת הסליקה, לא יפורסם באתר אך יימסר ליוצר הקמפיין לשם הפקת החשבונית. לתשומת ליבך, בהרשמה באמצעות הפייסבוק, יופיע שמכם ותמונתכם כפי שהם מופיעים בפרופיל הפייסבוק שלכם.
לא. הפרטים הללו אינם מופיעים באתר ואינם גלויים למי שמבקר בעמוד המקדמים. הם מופיעים במערכת הניהול של היוצר בלבד וזאת בכדי שיוכל להיערך למימוש המתנות.
היוצר מקבל ממערכת JUMPSTARTER, אך ורק את הפרטים אותם את/ה מוסר/ת בעת קידום הפרויקט.
במהלך תקופת הקמפיין ניתן לשנות את פרטי כרטיס האשראי במערכת, רק אחרי ביטול הקידום שכבר ביצעת, וביצוע קידום מחדש. בתום תקופת הקמפיין אם קיבלת הודעה מהמערכת שכרטיס האשראי שלך לא נסלק, ניתן ללחוץ על הקישור שיביא אתכם ישירות אל עמוד הקידום, ולאחר כניסה לאתר תוכלו להשלים את הקידום עם פרטי האשראי החדשים.
במידה ויש לך ספק, ניתן ליצור קשר ישירות עם היוצר/ת ולבקש מידע נוסף לפני ההחלטה, האם לקדם את מימון הקמפיין שלו או לא.
בנוסף, ניתן לשלוח הודעה באמצעות "צור קשר" באתר, ולבקש מאיתנו מידע.
אלה בשורות מצוינות, קמפיין הקידום ממשיך עד לסיום התקופה ובאפשרותך להפיץ עדכון עם החדשות המשמחות, ולהמשיך ולצבור סכומים נוספים מעבר לתקציב היעד... הרבה מעבר!
בוודאי! כשקמפיין מגייס בהצלחה את תקציב היעד יש סיבה למסיבה. תישלח אלייך הודעה בעת חציית תקציב היעד.
והודעה בסיום הקמפיין על תוצאות הגיוס.
בתום תקופת גיוס המימון, תישלח אלייך הודעה המסכמת את תוצאות הקמפיין ומודיעה האם יתבצע חיוב כרטיס אשראי או לא.
מועד סיום הקמפיין מפורסם באתר, בעמוד הקמפיין.
במקרה כזה, תישלח אלייך אוטומטית הודעה אל אל כתובת הדואר האלקטרוני שהזנת באתר בתהליך ההרשמה.
בהודעה זו יופיעו הנחיות להמשך תהליך הסליקה. במידה ולא קיבלת הודעה, ניתן ליצור איתנו קשר ב"צור קשר",
ונציג מטעמנו יסייע לך להשלים את פעולת הקידום.
כן. יוצר הקמפיין יעביר אלייך חשבונית מס או קבלה עבור הסכום שהפקדת לקידום המימון בקמפיין, לאחר שהכספים יתקבלו על ידו.
בעת חיוב כרטיס האשראי שלך בפועל, תועבר אלייך אוטומטית הודעה המאשרת את ביצוע הפעולה.
ההודעה תישלח אל כתובת הדואר האלקטרוני שמסרת בתהליך ההרשמה.
כן. חשוב מאוד להעביר את המסר הזה בבהירות בתכנים המפורסמים בקמפיין. חשוב שאלה שהמקדמים יידעו באיזה שלב נמצא הפרויקט, ומהי התוצאה הממשית עליו הנך מתחייב בכל שלב. לתשומת ליבך, לכל קמפיין, עבור כל שלב,  חייב להיות תוצר.
כן, בוודאי. לאחר גיוס 100% ומעלה מתקציב היעד של הקמפיין, יש לך אפשרות ליצור יעד גיוס חדש
ולהפיץ את המסר לקהילת המקדמים. בשלב זה מומלץ ליצור מתנות חדשות ולהרחיב את החשיפה של הקמפיין.
יצרנו עבורך מידע רב על ההכנות הנדרשות להעלאת קמפיין מצליח, וניהולו בכל תקופת הגיוס. המידע הזה ממתין לך בבלוג במדריך "7 מיתוסים והאמת על מימון המון ואיך עושים את זה נכון". כמו כן כדאי לבקר בעמודי הקמפיינים המצליחים בפלטפורמה ללמוד ולחקור את הפעולות שביצעו: עדכונים, מתנות, וידאו ועוד. ואחרי הפעולות האלה, פשוט תפנו אל היוצרים של הקמפיינים המצליחים, הם ישמחו לחלוק איתכם את ניסיונם.
כן. ניתן להזניק מחדש קמפיין שלא עמד בתנאי הסף של הגיוס, תוך פרק זמן של 45 יום.
יש לך אפשרות לפנות אל support@jumpstarter.co.il בבקשה להזניק את הקמפיין מחדש.
JUMPSTARTER היא מקום מפגש לאנשים יצירתיים עם הקהל הרחב. זוהי זירת מסחר לקידום ומימון פרויקטים יצירתיים, בשיטת ה-Crowdfunding - גיוס "מימון מן ההמון". אנשים יצירתיים יכולים לפרסם קמפיין לפרויקט שלהם ולהציע לקהל הרחב לקדם את מימון הפרויקט בכספם, ובתמורה לקבל מתנות. בכל פרויקט תוכלו לגלות מהי המטרה של היוצר, למה הפרויקט חשוב ומה תוכלו לקבל בתמורה לכספכם.
הפלטפורמה שלנו פתוחה עבור כל מי שיש לו רעיון מקורי או פרויקט יצירתי בשלבי פיתוח ויצירה שונים, ומעוניין לגייס עבורו תקציב ולהציג אותו אל ציבור המקדמים באתר.
בוודאי. יש לך אפשרות להעלות קמפיין לפרויקט ולנהל אותו מכל מקום בעולם. בנוסף תוכל להעלות את הקמפיין עבור הפרויקט שלך גם באנגלית, (או בכל שפה אחרת) לטובת הקהל שלך ברחבי העולם. בנוסף תוכל להתאים את המתנות בנפרד לכל אחד מהקהלים, והכל מסוכם בלוח תוצאות אחד!
לכל קמפיין יש נציג אחד רשום במערכת אשר מולו אנחנו מקיימים את כל התקשורת בנושאי הכספים. כמובן שאם אתם צוות פעיל, נשמח לפגוש אתכם ולעבוד עם כל הצוות לפי חלוקת התפקידים ביניכם. על מנת ליצור גישה לכל הצוות אל ההתרחשויות בתקופת הקמפיין, אנחנו ממליצים ליצור תיבת דוא"ל ייעודית לפרויקט, בה תינתן גישה לכל המעורבים.
כן, זה הרעיון המרכזי פה! המקדמים מפקידים כסף לקידום מימון הפרויקט שלך אך ורק תמורת ערך! המתנה יכולה להיות שירות, חוויה או מוצר.
שני הנתונים הללו הם המפתחות הראשיים להתחלת קמפיין ולניהולו. תקציב היעד הוא הסכום שברצונך לגייס ותקופת הקמפיין היא פרק הזמן בו אתה מתכוון לגייס את התקציב הזה.
כן. בסכום קידום של 2000 ש"ח ומעלה ניתן לשלם במקסימום 4 תשלומים. בסכום קידום של 6000 ש"ח ומעלה ניתן לשלם במקסימום 6 תשלומים.
לא. הכלים לקידום מימון הפרויקט, הפקדת הסכום ומנגנון צבירת האחוזים, מחייבים אותנו לפעול און-ליין. לא נוכל לאפשר העברות כספים מחוץ למערכת.
כן. כל הסכומים המפורסמים בעמודי הפרויקטים שבאתר כוללים מע"מ כחוק.
בעברית: מימון מן ההמון. שיטת גיוס כספים המובנית על שיתוף פעולה ואמון בין אנשים המחוברים במכנה משותף כלשהו, ומוכנים לקדם בכספם, זמנם ומשאבי הידע שלהם, פרויקטים ורעיונות של אחרים. השיטה פועלת בעיקר באינטרנט. בפלטפורמה שלנו אנחנו מתמקדים בגיוס מימון עבור מיזמים יצירתיים מקוריים.
במסלול גיוס קבוע, או בשמו הפופולארי, "הכל או כלום", היוצר יקבל את הכספים שנצברו בתקופת הקמפיין, רק אם צבר 100% ומעלה מתקציב היעד בתום תקופת הגיוס.
מסלול גיוס גמיש, מאפשר ליוצר לגייס גם סכום חלקי מתקציב היעד.
אך עליו לגייס לפחות 8,000 ש"ח.
עד 48 שעות לפני תום תקופת הגיוס, עומדת לו הזכות להודיע אם ברצונו לקבל את הכספים
ולעמוד בהתחייבויותיו למקדמים.